Briller

I dag startede jeg dagen med at stå forholdsvist sent op, og gøre mig klar til skole. Da jeg var klar havde jeg godt og vel en time tilbage, så jeg tog billeder af mig selv, fordi jeg ikke havde noget fornuftigt at lave.


Klokken 10:56 ringede min mobil, men jeg hørte den ikke fordi den var på lydløs. Senere hørte jeg så beskeden som optikeren havde lagt, og hun sagde at jeg kunne hente mine briller i dag. Da jeg så fik fri ventede jeg på bussen i 30 minutter (elsker busser!!!! Nej), og kom så hjem og tog på arbejde. Efter arbejde tog jeg ned og hentede brillerne, og nu ser jeg sådan ud. Haha.


Forresten fik vi også studiekort i dag. På torsdag skal jeg til studiestartskoncert med bandet dúné i Odense, mest fordi det er gratis. Jeg har vidst egentlig aldrig hørt deres musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0