Kulde, regn, meget lidt plads i en spisesal og hyggeligt selskab


Nu når jeg viste det varme får, ville jeg også lige vise det får, som nok ikke var så varmt endda.

I hvertfald kom jeg i dag hjem fra hytteturen med min klasse. Det regnede aldeles for meget, men det har været fint alligevel. Men trods at jeg kun overnattede der en nat, så er jeg så lykkelig over at se min egen seng igen. Min egen seng, som ikke er omringet af andre senge. Mit eget værelse, hvor kun jeg er, og hvor jeg bestemmer hvornår der er ro, og hvornår lyset bliver slukket. Desuden havde vi idræt før vi cyklede i går, og lige efter skulle vi jo cykle. Heldigvis blev natløbet aflyst, men så var der morgengymnastik i dag. Morgengymnastik har aldrig været lige mig, jeg synes om at kunne vågne op stille og roligt bare. Desuden gik min negl i stykker i går aftes, jeg ved ikke lige hvad der skete. Men den blødte i hvertfald meget, og gjorde ondt. Derfor kunne min tå ikke så godt bruges til morgen, så jeg var ikke så aktiv endda ved morgengymnastikken. Mine ben gør også ondt efter alt det - idræt i går, cykle i går og så morgengymnastik i dag, så nu bør de nok sove. Godnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0