Funny how it rained all day


Nu er det weekend, og de fleste fra min skole skal til introfest på HHX eller til en anden fest her i byen. Men jeg bliver hjemme, præcis som i går hvor jeg droppede at tage til studiestartskoncert. Men når jeg skal til fødselsdag hos en i Odense i morgen, går det nok ikke ligefrem at drikke sig fuld - og jeg ser ingen grund til at gøre det et sted, hvor jeg ingen kender. Men i morgen klokken 18 skal jeg til fødselsdag hos en som hedder Anna. Jeg tror hun bliver 15 år, jeg ved det egentlig ikke. Jeg forventes sikkert at tage mit kamera med, så det skal jeg gøre. Der sover jeg så fra lørdag til søndag, og søndag skal jeg sikkert lave ingenting. GOD WEEKEND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0