Når man ofte opdaterer i naturvidenskab


Billede af Freja fra starten af August

Jeg opdaterer oftest i naturvidenskab. Hvorfor mon? Nah, jo. I hvertfald synes jeg om dagen, men kan alligevel ikke lide den. Tjotjajajo. Torsdag. Jeg har egentlig ingen mening om torsdage. I morgen har vi motionsdag, og jeg skal klædes ud som et rådyr på en eller anden måde. At komme til Stockholm i efterårsferien har jeg opgivet, eftersom jeg ingen kan tage med, og ikke tør selv. Men jeg ville gerne. Havde jeg haft efterårsferie samme tid som svenskerne ville jeg nok godt turde. Nah, måske.

Skolen har skimmelsvamp eller noget, og derfor skulle der noget i avisen. Vi blev bedt om at åbne en vindue, det gjorde jeg så; og så stod der en mand med et kamera, som tog billeder af at jeg åbnede vinduet, wooohooo. Men jeg kommer nok i avisen så, hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0